آموزش فلوسایتومتری

تحلیل نرم افزاری فلوسایتومتری

آموزش فلوسایتومتری

تحلیل نرم افزاری فلوسایتومتری با توجه به اینکه کار  با فلوسایتومتری کاربردهای زیادی دارد ما اینجا با  این تحلیل  در خدمت شما خواهیم بود.

یک حالت این است که ما تک تک تحلیل نرم افزاری فلوسایتومتری را آموزش دهیم برای این کار ما حاصل نرم افزار  فلوسایتومتری را یک به یک رسم می کنیم و روی فایل کلیک کرده و برای ذخیره به ورد انتقال می دهیم.

برای اینکه تحلیل نرم افزار را شروع کنیم روی گزینه create در بالا کلیک   می‌کنیم و یک دات پلات را رسم می کنیم بعد جمعیت ها را مشخص میکنیم برای این کار از نرم افزار  شروع می کنیم وساید اسکتر را رسم می کنیم .

   به این ترتیب برای رسم نمودار های بعدی هم کلیک میکنیم به عنوان مثال با مشخص شدن حالت های نمودارها را با همدیگر مقایسه می‌کنیم بعد از از مشخص شدن جمعیت های حاصل از تحلیل نرم افزاری فلوسایتومتری درصد جمعیت های اصلی را هم مشخص می کنیم  با تحلیلی که در ویدیو برای شما در این قسمت ارائه شده است به صورت عملی تئوری مورد  نظر به خوبی آموزش داده شده است با این تحریم ها خصوصیات جمعیت هم برای ما مشخص میشود اگر کارمان را درست انجام ندهیم  درصد ها اشتباه خواهد شد برای انجام این تحلیل  لازم است که گیتینگ را درست انجام دهیم…..

لینک دانلود آموزش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *